Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2008 23:38 - Част шеста – лирическо отклонение
Автор: tajol1nka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3963 Коментари: 7 Гласове:
0



Искам да докосна с устни пепелника,в който си тръснал цигарата си...преди тя да изгасне.Всъщност цигарите никога не гаснат,нали помниш?Те започват да димят още щом искра огън проблесне около тях..димят,димят...Дим...яд!Защо съм толкова ядосана,след като,това,което чувствам не е нищо повече от цигарен дим...От друга страна цигареният дим е толкова красив.Ухае на спокойствие,на бяла зимна гора от изсъхнали дъвета.Сигурно е уникално усещането да запалиш цигара по дебелата покривка на този адски порочен сняг.Димът ще прониква бавно и адски еротично в кората на замръзналите дървета и сиво ще я гали,студено ще я прегръща...Докато никотинът не убия снега.А какво по-добро спасение от смъртта(както обичам да казвам).Искам и аз да умра за теб,по теб,до теб.Няма да мога,защото, ти знаеш,аз съм сакат човек – чувам страх,усещам болка,мечтая...Май вече не мечтая...

 Доволна съм от това,което съм,защото не съм повече от теб,а ти си всичко.Искам обаче нищото,защото всичкото е предсказуемо и скучно.В нищото спи истината,а ти ...лъжеш...и искаш да откажеш цигарите.Забранявам ти да Не пушиш.Мразя те,задето загаси последната ни цигара недоизпушена.Глупости!Не те мразя,защото никога не съм те обичала...и не искам да обичам въобще.Мразя да съм зависима,а всъщност завися от теб.Знаеш ли защо?-Защото имам нужда от дим.

 Сега не искам цигара – натрових се от теб!Прегърни ме...по-силно...така че да ме заболи!Хайде сега ме обичай...такава каквато съм...димяща,тлееща,недоизпушена...



Тагове:   отклонение,


Гласувай:
0



1. veli2006 - Дори и обвита в цигарен дим...
22.03.2008 13:25
най-накрая истинска и откровена.Но ако обичаш тези мрачни настроения настрана и давай пак с хрониката,защото нещата започват да излизат извън контрол.ПОздрав
цитирай
2. krissstina - Красиво е, студено е, допуши ми се. . ...
29.03.2008 14:54
Красиво е,студено е,допуши ми се...цигарата ми изгоря,любовта също...Запази дима в кутийка,за да ти мирише на спомени,когато пепелникът се препълни...
цитирай
3. morsky - Ой въх мър божкеееее!!!
04.07.2008 16:51
Како Радке, откъде го извади този твой поетизъм? Всъщност се сещам като гелдам датат преполагам, че си учила за някоя литература :) напълно те разбирам и аз съм така като седна да уча по някоя от тях... направо музата ме хакжа по главата... Много е яко :)
цитирай
4. krissstina - ЛИПСВАТЕ МИ! КОТ, К. Р., БОРКО, М...
17.12.2009 22:37
ЛИПСВАТЕ МИ! КОТ, К.Р., БОРКО, МОРСКИ! мамка му ... нищо не остана, дори пепел ...
цитирай
5. анонимен - hmm
18.12.2009 10:05
Ами аз нямам нищо против да се видим да пием по 1 кафе преди Коледа ;-)
цитирай
6. анонимен - P.S.
18.12.2009 10:06
Морското (чудовище) ;-)
цитирай
7. анонимен - Крутой Женский форум
24.10.2012 19:37
Пользователи форума <a href="http://forum.justlady.ru/index.php?showtopic=749">женский сайт</a> расскажут о лучших новинках и трендах из мира красоты и моды, помогут выбрать собственный индивидуальный стиль, поделятся секретами молодости и здоровья. http://www.justlady.ru/ – это крупнейший в Рунете женский форум, где ежедневно обсуждаются более 100 000 тем. Наш форум дарит уникальную возможность поделиться своими проблемами и радостями, откровенно поговорить о сокровенном, спросить совета и рассказать о своем опыте, пообщаться со старыми друзьями и приобрести новых.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tajol1nka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 41272
Постинги: 5
Коментари: 46
Гласове: 141
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031